مرکز تعمیر سامسونگ در تهران مرکز تعمیر سامسونگ در تهران مرکز تعمیر سامسونگ در تهران
مجله اینترنتی جهانتاب
  • مد و زیبایی
    • مد و لباس
    • آرایش و زیبایی
  • دانش و مهارت
    • علم و تکنولوژی
    • آموزش و یادگیری
    • دیجیتال مارکتینگ
    • آموزش زبان های خارجه
  • ورزش و تفریح
    • سرگرمی و دانستنی
    • ورزش و تناسب اندام
    • گردشگری و کمپینگ
  • جامعه و زندگی
    • فرهنگ و هنر
    • اقتصاد و حقوق
    • سلامت و پزشکی
  • توسعه فردی
    • مدیریت و کارآفرینی
    • موفقیت و مثبت اندیشی
  • کالا و خدمات
    • معرفی خدمات
    • نقد و بررسی کالا
رپورتاژ آگهی
تبلیغات بنری
بک لینک
مجله اینترنتی جهانتاب
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مرکز تعمیر ال جی در تهران مرکز تعمیر ال جی در تهران مرکز تعمیر ال جی در تهران

بازاریابی ویروسی (Viral Marketing)

تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران

بازاریابی ویروسی (Viral Marketing)

بازاریابی ویروسی یا ویروسی بازاریابی، یک روش بازاریابی است که در آن، برای انتشار یک محصول، خدمات و یا برند، از شبکه‌های اجتماعی، ایمیل، ویدیوها، وبلاگ‌ها و سایر وسایل دیجیتال استفاده می‌شود. این روش باعث شده تا محتوای تبلیغاتی و یا تبلیغات غیر مستقیم، بین کاربران به صورت مستقیم و به شکل گسترده انتشار پیدا کند.

این روش با توجه به نامش، شباهت زیادی با ویروس دارد، زیرا همانند یک ویروس، محتوای بازاریابی به طور مداوم انتشار پیدا می‌کند و در نتیجه باعث افزایش شناخت برند و افزایش فروش محصول می‌شود.

اصول بازاریابی ویروسی:

1- ایجاد محتوای خلاقانه
2- تحریک کردن احساسات
3- انتشار محتوا در شبکه‌های اجتماعی، وبلاگ‌ها و ویدیوها
4- فراهم کردن امکانات به کاربران برای انتشار محتوا
5- استفاده از تاثیر گردانندگان (influencers)
6- استفاده از تریگرها برای افزایش انتشار محتوا

از جمله مثال‌های موفق بازاریابی ویروسی می‌توان به مثال‌های زیر اشاره کرد:

1- کمپین Old Spice: در این کمپین، تبلیغات به شکل تلویزیونی، رادیویی و تبلیغات چاپی شروع شد، اما با استفاده از بازیگر معروف تلویزیونی Isaiah Mustafa به عنوان سخنگوی برند، تبلیغات به شکل ویدیوهای کوتاه دیجیتال انتشار پیدا کرد و باعث افزایش شناخت برند و فروش محصول شد.

2- کمپین ALS Ice Bucket Challenge: در این کمپین، کاربران در شبکه‌های اجتماعی ویدیوی خود را هنگامی که آبیختن یخ به صورت چالشی به کار برده شده بود، به اشتراک می‌گذاردند. این کمپین باعث جذب توجه و افزایش شناخت بیماری ALS شد و در نتیجه صد ها میلیون دلار برای این بیماری جمع شد.

با این حال، بازاریابی ویروسی نیازمند برنامه‌ریزی و استراتژی‌های مناسب است تا به شکلی کارآمد و مؤثر انجام شود. همچنین، باید به این نکته توجه داشت که این روش در برخی موارد ممکن است باعث انتشار محتوای نامطلوب و یا افزایش انتقادات شود. بنابراین، باید با دقت و برنامه‌ریزی مناسب، این روش را اجرا کرد.

مرتبط نوشته ها

مزایا-و-معایب-تبلیغات-محیطی-چیست؟
دیجیتال مارکتینگ

مزایا و معایب تبلیغات محیطی چیست؟

لید-چیست؟-تعریف-سرنخ-یا-Lead-(مشتری-راغب)-در-بازاریابی
دیجیتال مارکتینگ

لید چیست؟ تعریف سرنخ یا Lead (مشتری راغب) در بازاریابی

چرا-یک-برنامه-تبلیغاتی-شکست-می-خورد؟
دیجیتال مارکتینگ

چرا یک برنامه تبلیغاتی شکست می خورد؟

تبلیغات-بیرون-از-خانه-چیست-و-انواع-آن-کدام-است؟
دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات بیرون از خانه چیست و انواع آن کدام است؟

انواع-رسانه-های-تبلیغاتی
دیجیتال مارکتینگ

انواع رسانه های تبلیغاتی

نوشته‌ی بعدی
بازاریابی-نمایشگاهی-(Exhibition-Marketing)

بازاریابی نمایشگاهی (Exhibition Marketing)

بازاریابی-موتورهای-جستجو-(Search-Engine-Marketing)

بازاریابی موتورهای جستجو (Search Engine Marketing)

بازاریابی-موبایلی-(Mobile-Marketing)

بازاریابی موبایلی (Mobile Marketing)

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، از سرویس reCAPTCHA Google حریم خصوصی و شرایط استفاده استفاده کنید.

jahantab

سئو و بهینه سازی سایت : آقای سئو

کلیه حقوق مجله اینترنتی جهانتاب متعلق به دیجیتال هلدینگ است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • مد و زیبایی
    • مد و لباس
    • آرایش و زیبایی
  • دانش و مهارت
    • علم و تکنولوژی
    • آموزش و یادگیری
    • دیجیتال مارکتینگ
    • آموزش زبان های خارجه
  • ورزش و تفریح
    • سرگرمی و دانستنی
    • ورزش و تناسب اندام
    • گردشگری و کمپینگ
  • جامعه و زندگی
    • فرهنگ و هنر
    • اقتصاد و حقوق
    • سلامت و پزشکی
  • توسعه فردی
    • مدیریت و کارآفرینی
    • موفقیت و مثبت اندیشی
  • کالا و خدمات
    • معرفی خدمات
    • نقد و بررسی کالا
  • رپورتاژ آگهی
  • تبلیغات بنری
  • خرید بک لینک
  • قوانین و مقررات

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دیجیتال هلدینگ است.