مرکز تعمیر سامسونگ در تهران مرکز تعمیر سامسونگ در تهران مرکز تعمیر سامسونگ در تهران
مجله اینترنتی جهانتاب
  • مد و زیبایی
    • مد و لباس
    • آرایش و زیبایی
  • دانش و مهارت
    • علم و تکنولوژی
    • آموزش و یادگیری
    • دیجیتال مارکتینگ
    • آموزش زبان های خارجه
  • ورزش و تفریح
    • سرگرمی و دانستنی
    • ورزش و تناسب اندام
    • گردشگری و کمپینگ
  • جامعه و زندگی
    • فرهنگ و هنر
    • اقتصاد و حقوق
    • سلامت و پزشکی
  • توسعه فردی
    • مدیریت و کارآفرینی
    • موفقیت و مثبت اندیشی
  • کالا و خدمات
    • معرفی خدمات
    • نقد و بررسی کالا
رپورتاژ آگهی
تبلیغات بنری
بک لینک
مجله اینترنتی جهانتاب
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مرکز تعمیر ال جی در تهران مرکز تعمیر ال جی در تهران مرکز تعمیر ال جی در تهران

بازاریابی فاصله نزدیک (Proximity Marketing)

تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران

بازاریابی فاصله نزدیک (Proximity Marketing)

بازاریابی فاصله نزدیک یا Proximity Marketing به فرآیند تبلیغاتی اطلاق می‌شود که در آن تبلیغات و پیام‌های بازاریابی به صورت مستقیم و نزدیک به مشتریان ارائه می‌شود. این فرآیند با استفاده از فناوری‌های مختلف از جمله بلوتوث، NFC، RFID و Wi-Fi انجام می‌شود.

یکی از مهمترین ویژگی‌های بازاریابی فاصله نزدیک، دقت بالای آن در تحلیل رفتار و علاقه‌مندی‌های مشتریان است. با استفاده از این فرآیند، می‌توان اطلاعات دقیقی از رفتار مشتریان در محیط فیزیکی بدست آورد و با استفاده از آن‌ها، بهترین راهکارهای بازاریابی را برای جذب و نگه‌داشت مشتریان انتخاب کرد.

با توجه به اینکه بازاریابی فاصله نزدیک به مشتریان اجازه می‌دهد تا با محصولات و خدمات در محل و در لحظه آشنا شوند، این فرآیند در جذب مشتریان بسیار موثر واقع می‌شود. به علاوه، این فرآیند مزایای بسیاری برای کسب و کارها دارد. برای مثال، با استفاده از بازاریابی فاصله نزدیک، کسب و کارها می‌توانند هزینه‌های تبلیغات را به شدت کاهش دهند و در عین حال، بهبود قابل توجهی در فروش خود داشته باشند.

در نهایت، بازاریابی فاصله نزدیک به دلیل مزایای بسیاری که برای کسب و کارها دارد، به عنوان یکی از روش‌های بازاریابی محبوب و پرکاربرد در دنیای امروز شناخته می‌شود. به همین دلیل، کسب و کارها باید با استفاده از فناوری‌های مختلف، سعی کنند تا این روش‌های بازاریابی را به بهترین شکل ممکن به کار بگیرند تا بتوانند بهترین نتیجه را از آن به دست آورند.

مرتبط نوشته ها

مزایا-و-معایب-تبلیغات-محیطی-چیست؟
دیجیتال مارکتینگ

مزایا و معایب تبلیغات محیطی چیست؟

لید-چیست؟-تعریف-سرنخ-یا-Lead-(مشتری-راغب)-در-بازاریابی
دیجیتال مارکتینگ

لید چیست؟ تعریف سرنخ یا Lead (مشتری راغب) در بازاریابی

چرا-یک-برنامه-تبلیغاتی-شکست-می-خورد؟
دیجیتال مارکتینگ

چرا یک برنامه تبلیغاتی شکست می خورد؟

تبلیغات-بیرون-از-خانه-چیست-و-انواع-آن-کدام-است؟
دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات بیرون از خانه چیست و انواع آن کدام است؟

انواع-رسانه-های-تبلیغاتی
دیجیتال مارکتینگ

انواع رسانه های تبلیغاتی

نوشته‌ی بعدی
بازاریابی-شخصی-شده-(Personalized-Marketing)

بازاریابی شخصی شده (Personalized Marketing)

بازاریابی-شبکه-های-اجتماعی-(Social-Networks-Marketing)

بازاریابی شبکه های اجتماعی (Social Networks Marketing)

چطور-زمان-های-رشد-و-رکود-بورس-را-شناسایی-نماییم

چطور زمان های رشد و رکود بورس را شناسایی نماییم

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، از سرویس reCAPTCHA Google حریم خصوصی و شرایط استفاده استفاده کنید.

jahantab

سئو و بهینه سازی سایت : آقای سئو

کلیه حقوق مجله اینترنتی جهانتاب متعلق به دیجیتال هلدینگ است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • مد و زیبایی
    • مد و لباس
    • آرایش و زیبایی
  • دانش و مهارت
    • علم و تکنولوژی
    • آموزش و یادگیری
    • دیجیتال مارکتینگ
    • آموزش زبان های خارجه
  • ورزش و تفریح
    • سرگرمی و دانستنی
    • ورزش و تناسب اندام
    • گردشگری و کمپینگ
  • جامعه و زندگی
    • فرهنگ و هنر
    • اقتصاد و حقوق
    • سلامت و پزشکی
  • توسعه فردی
    • مدیریت و کارآفرینی
    • موفقیت و مثبت اندیشی
  • کالا و خدمات
    • معرفی خدمات
    • نقد و بررسی کالا
  • رپورتاژ آگهی
  • تبلیغات بنری
  • خرید بک لینک
  • قوانین و مقررات

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دیجیتال هلدینگ است.