مجله اینترنتی جهانتاب
  • مد و زیبایی
    • مد و لباس
    • آرایش و زیبایی
  • دانش و مهارت
    • علم و تکنولوژی
    • آموزش و یادگیری
    • دیجیتال مارکتینگ
    • آموزش زبان های خارجه
  • ورزش و تفریح
    • سرگرمی و دانستنی
    • ورزش و تناسب اندام
    • گردشگری و کمپینگ
  • جامعه و زندگی
    • فرهنگ و هنر
    • اقتصاد و حقوق
    • سلامت و پزشکی
  • توسعه فردی
    • مدیریت و کارآفرینی
    • موفقیت و مثبت اندیشی
  • کالا و خدمات
    • معرفی خدمات
    • نقد و بررسی کالا
رپورتاژ آگهی
تبلیغات بنری
بک لینک
مجله اینترنتی جهانتاب
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

همخوانی محصول – بازار به چه معناست؟

تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران

همخوانی محصول – بازار به چه معناست؟

همخوانی محصول-بازار (Product-Market Fit) به معنای تناسب محصول شما با بازار هدف است. این به معنای این است که اگر متوسط تعداد مصرفکنندگان آن جامعه هدف به محصولی احتیاج یا به آن علاقه داشته باشند، آن محصول «متناسب» تلقی می‌شود. همخوانی محصول-بازار زمانی رخ می‌دهد که مشتری خود را شناسایی کرده و محصول مناسب را به او ارائه می‌دهید. برای دستیابی به همخوانی محصول-بازار، باید با توجه به نیازهای مشتریان، محصولی را طراحی و توسعه دهید که به آن‌ها علاقه‌مند باشند و آن را خریداری کنند.

همخوانی محصول-بازار یکی از مهمترین مسائل برای ادامه حیات هر استارتاپ و دغدغه‌ی بسیاری از کارآفرینان است. برای دستیابی به همخوانی محصول-بازار، باید با توجه به نیازهای مشتریان، محصولی را طراحی و توسعه دهید که به آن‌ها علاقه‌مند باشند و آ ن را خریداری کنند. برای اندازه‌گیری همخوانی محصول-بازار، می‌توانید از چهار معیار استفاده کنید: ۱) حداقل ۴۰ درصد مشتریان باید بدون محصول شما «خیلی مایوس» شوند2، ۲) مشتریان باید به شما ارزش بدهند و برای خرید محصول شما آماده باشند1، ۳) مشتریان باید به شما اعتماد کنند و به دوستان خود نیز محصول شما را معرفی کنند2، ۴) مشتریان باید به شما بازگشت کنند و محصولات دیگری را نیز از شما خریداری کنند.

برای دستیابی به همخوانی محصول-بازار، باید با توجه به نیازهای مشتریان، محصولی را طراحی و توسعه دهید که به آن‌ها علاقه‌مند باشند و آن را خریداری کنند. برای این منظور، باید با مشتریان خود در ارتباط باشید و نظرات و بازخوردهای آن‌ها را جمع‌آوری کنید. همچنین، باید بازار را به خوبی بشناسید و رقبای خود ر ا بررسی کنید تا بتوانید با توجه به نیازهای مشتریان و نقاط قوت و ضعف رقبا، محصولی را طراحی و توسعه دهید که بهترین گزینه برای مشتریان باشد. همچنین، باید بازاریابی مناسبی برای محصول خود انجام دهید تا به مشتریان خود برسید و آن‌ها را به خرید محصول خود ترغیب کنید. در نهایت، باید به بازخوردهای مشتریان خود گوش داده و محصول خود را بهبود بخشید تا همیشه با نیازهای مشتریان همخوانی داشته باشید و در بازار رقابتی موفق عمل کنید.

برچسب ها: Pmf چیست در پزشکیPmf در داروسازیفرم pmf سازمان غذا و دارو

مرتبط نوشته ها

مزایا-و-معایب-تبلیغات-محیطی-چیست؟
دیجیتال مارکتینگ

مزایا و معایب تبلیغات محیطی چیست؟

لید-چیست؟-تعریف-سرنخ-یا-Lead-(مشتری-راغب)-در-بازاریابی
دیجیتال مارکتینگ

لید چیست؟ تعریف سرنخ یا Lead (مشتری راغب) در بازاریابی

چرا-یک-برنامه-تبلیغاتی-شکست-می-خورد؟
دیجیتال مارکتینگ

چرا یک برنامه تبلیغاتی شکست می خورد؟

تبلیغات-بیرون-از-خانه-چیست-و-انواع-آن-کدام-است؟
دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات بیرون از خانه چیست و انواع آن کدام است؟

انواع-رسانه-های-تبلیغاتی
دیجیتال مارکتینگ

انواع رسانه های تبلیغاتی

نوشته‌ی بعدی
واسط-کاربری-یا-رابط-کاربری-چیست؟

واسط کاربری یا رابط کاربری چیست؟

چگونه-می‌توان-اواپراتور-یخچال-را-تمیز-کرد؟

چگونه می‌توان اواپراتور یخچال را تمیز کرد؟

راه‌حل‌هایی-برای-جلوگیری-از-داغ-شدن-آب-در-ماشین-لباسشویی-چیستند؟

راه‌حل‌هایی برای جلوگیری از داغ شدن آب در ماشین لباسشویی چیستند؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، از سرویس reCAPTCHA Google حریم خصوصی و شرایط استفاده استفاده کنید.

jahantab

سئو و بهینه سازی سایت : آقای سئو

کلیه حقوق مجله اینترنتی جهانتاب متعلق به دیجیتال هلدینگ است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • مد و زیبایی
    • مد و لباس
    • آرایش و زیبایی
  • دانش و مهارت
    • علم و تکنولوژی
    • آموزش و یادگیری
    • دیجیتال مارکتینگ
    • آموزش زبان های خارجه
  • ورزش و تفریح
    • سرگرمی و دانستنی
    • ورزش و تناسب اندام
    • گردشگری و کمپینگ
  • جامعه و زندگی
    • فرهنگ و هنر
    • اقتصاد و حقوق
    • سلامت و پزشکی
  • توسعه فردی
    • مدیریت و کارآفرینی
    • موفقیت و مثبت اندیشی
  • کالا و خدمات
    • معرفی خدمات
    • نقد و بررسی کالا
  • رپورتاژ آگهی
  • تبلیغات بنری
  • خرید بک لینک
  • قوانین و مقررات

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دیجیتال هلدینگ است.