مرکز تعمیر سامسونگ در تهران مرکز تعمیر سامسونگ در تهران مرکز تعمیر سامسونگ در تهران
مجله اینترنتی جهانتاب
  • مد و زیبایی
    • مد و لباس
    • آرایش و زیبایی
  • دانش و مهارت
    • علم و تکنولوژی
    • آموزش و یادگیری
    • دیجیتال مارکتینگ
    • آموزش زبان های خارجه
  • ورزش و تفریح
    • سرگرمی و دانستنی
    • ورزش و تناسب اندام
    • گردشگری و کمپینگ
  • جامعه و زندگی
    • فرهنگ و هنر
    • اقتصاد و حقوق
    • سلامت و پزشکی
  • توسعه فردی
    • مدیریت و کارآفرینی
    • موفقیت و مثبت اندیشی
  • کالا و خدمات
    • معرفی خدمات
    • نقد و بررسی کالا
رپورتاژ آگهی
تبلیغات بنری
بک لینک
مجله اینترنتی جهانتاب
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مرکز تعمیر ال جی در تهران مرکز تعمیر ال جی در تهران مرکز تعمیر ال جی در تهران

موفقیت در کسب و کار

تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران

موفقیت در کسب و کار

اگر بخواهید به موفقیت های بزرگ دست پیدا کنید، باید آرزوهای بزرگی نیز در سر داشته باشید. هر داستانی از موفقیت با یک آرزوی بزرگ آغاز می شود. شما می بایست چشم اندازهای بزرگ را برای خود متصور باشید، این که فردی مشهور و صاحب اعتبار هستید. باید از آن چه که می خواهید بدان برسید، تصویری روشن داشته باشید و آنقدر آن آرزوی خود را در سر پرورش داده باشید که آن را کاملا احساس کرده و برایتان دست نیافتنی نباشد.

شما در راهی قدم می گذارید که در صورت موفقیت، بخشی یا تمام زندگی شما تغییر خواهد کرد. برای رسیدن به این مقصود شما می بایست انرژی و اشتیاق خود را بیش از پیش کرده و آنها را آشکار کنید.چرا باید این گونه باشد، زیرا ما همیشه نسبت به آرزوهای خود و آنچه که دوست داریم بی رحمیم. بالواقع برای آنچه که بسیار دوست داریم، تلاش لازم را انجام نمی دهیم در حالی که می بایست نهایت تلاش خود را بکنیم. یا این که اگر شما از کاری که انجام می دهید رضایت کافی را نداشته باشید آیا تصور می کنید که واقعا می توانید در آن کار به موفقیت برسید و یا در بازار رقابت امروز که هر روز بیش از پیش به تلاش و فعالیت نیاز دارد، باقی بمانید؟

اگر هم با همه عدم علاقه خود در کار بتوانید خود را در گردونه رقابت حفظ کنید  ولی مطمئنا به موفقیت های بزرگ دست نخواهید یافت. موفقیت های بزرگ و استثنائی در صورتی به دست خواهند آمد که ما در زمینه آن کار ، علاقه داشته باشیم که کار کنیم و یا حداقل برای آن ارزش قائل باشیم.

برای موفقیت در کسب و کار و زندگی کم‌تر بازاریابی کنید! سعی کنید بازاریابی متمرکز‌ تر و راهبردی‌ تری داشته‌ باشید، نه این‌که برنامه‌های بازاریابی و بودجه‌تان را کاملا از بین ببرید.این یعنی جاهایی که مشتری ندارید، یا هنگامی‌که توان پشتیبانی طولانی‌ مدت را ندارید، یا اگر از منابعتان در حوزه‌های مختلف استفاده می‌کنید، بازاریابی نکنید. برای موفقیت در کسب و کار و زندگی به جای تمرکز بر چند مجرای بازاریابی، روی یکی تمرکز کنید.

روی مشترکین تمرکز کنید. باهوش‌ترین کارآفرین‌ها برای موفقیت در کسب و کار و زندگی کم‌تر روی کمپین‌های یک‌باره تاکید خواهند کرد و برای مشتریان مرجعی مناسب خواهند بود. شما می‌توانید با ایجاد محتوای ارزشمند که آدم‌ها به آن نیاز دارند یا به آنها علاقه دارند، این کار را بکنید، هم‌چنین باید مطمئن شوید این محتواها را به‌ طور مرتب و قابل پیش‌بینی عرضه می‌کنید.

قبل از افزایش تقاضا، توزیع را بالا ببرید. هرچند من طرفدار ایجاد محتواهای بی‌نهایت خوب به عنوان اساس برنامه‌ی بازاریابی‌تان هستم، اما این فقط یک طرف معادله است. طرف دیگر، ‌توزیع است و باید برای آن تلاش‌های خلاقانه‌تان را تقویت کنید. تمرکز روی مشترکین و مخاطبان کمک می‌کند نیرومحرکه‌تان را به‌ دست بیاورید، ما باید روش‌های دیگر را هم، از قبیل ترویج هزینه‌دار، یا توزیع از طریق افراد بانفوذ یا مخاطبان موجود، در نظر داشته‌ باشید.

داشته‌هایتان را هم‌سو کنید. برای موفقیت در کسب و کار و زندگی از تلاش‌های بازاریابی برخط‌ تان فهرست تهیه کنید: وب‌گاهتان، صفحات فیس‌بوک، حضور در توییتر، گروه‌های لینکدین، اینستاگرام، یوتیوب، وبلاگ، اسلایدشر، خبرنامه‌ی ایمیلی و غیره. حالا به فهرستتان نگاه کنید: آیا همه‌ی داشته‌هایتان از منظر برندسازی و لحن صدا هم‌سو هستند؟ (به عبارت دیگر، اگر در ابزارهای بازاریابی‌تان لوگوی شرکتتان را قرار ندهید، آیا مردم می‌فهمند مال شما است؟)

 اگر بله: ادامه بدهید. اگر نه: از خودتان بپرسید آیا باید همه‌ی این تلاش‌ها را دنبال کنید یا دارند شما را از تمرکز روی چیزی اثربخش‌ تر دور می‌کنند. هم‌چنین در نظر داشته‌ باشید چگونه می‌توانید پیامتان را در این مجراها بهتر کنید تا عملکرد قوی‌تری داشته‌ باشند.

با تلفن‌های همراه سازگار شوید . این یک واقعیت است. سال آینده بدون شک زمانی است فاصله‌ی وب‌گاه‌هایی که برای تلفن همراه بهینه‌سازی شده‌اند با سایر وب‌گاه‌ها بیش‌تر می‌شود. اگر چیزی را مستقیما به صورت برخط می‌فروشید، بهینه‌سازی وب‌گاه برای تلفن همراه به‌طور ویژه‌ای حساس است. هم‌چنین برای کسب‌ و کاری ضروری است که وب‌گاه اش امکان ثبت نام و بارگیری داشته‌ باشد،اگر یک وب‌گاه برای تلفن همراه بهینه‌سازی نشده باشد احتمال این‌ که کاربران گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها کاری را، از جمله خرید- رها کنند، ۵ برابر بیش‌تر است.

برچسب ها: اصول موفقیت در کسب و کارپیشرفت در کار آزادروانشناسی موفقیت در کسب و کارسه کسب و کار موفق در ایرانعوامل موفقیت در کسب و کارکسب و کارهای جدید و پرسودموفقیت در کسب و کار کوچک

مرتبط نوشته ها

شاد-بودن-در-زندگی-(اهمیت-تغییر-و-تنوع-را-فراموش-نکنیم)
موفقیت و مثبت اندیشی

شاد بودن در زندگی (اهمیت تغییر و تنوع را فراموش نکنیم)

قدرت-گزینه-های-پیش-فرض-در-زندگی-ما
موفقیت و مثبت اندیشی

قدرت گزینه های پیش فرض در زندگی ما

ما-خیلی-زود-به-رویدادهای-خوب-عادت-می‌کنیم
موفقیت و مثبت اندیشی

ما خیلی زود به رویدادهای خوب عادت می‌کنیم

آیا-در-تصمیم-گیری‌ها-به-“شادی”-توجه-می‌کنیم؟
موفقیت و مثبت اندیشی

آیا در تصمیم گیری‌ها به “شادی” توجه می‌کنیم؟

تجربه-شادی-و-گاوداری-زندگی
موفقیت و مثبت اندیشی

تجربه شادی و گاوداری زندگی

نوشته‌ی بعدی
نه-عادت-پیش-از-خواب-افراد-موفق

نه عادت پیش از خواب افراد موفق

نیازهای-جامعه-یک-فرصت-کارآفرینی-است!

نیازهای جامعه یک فرصت کارآفرینی است!

هشت-عادت-مشترک-کارآفرینان-موفق

هشت عادت مشترک کارآفرینان موفق

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، از سرویس reCAPTCHA Google حریم خصوصی و شرایط استفاده استفاده کنید.

jahantab

سئو و بهینه سازی سایت : آقای سئو

کلیه حقوق مجله اینترنتی جهانتاب متعلق به دیجیتال هلدینگ است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • مد و زیبایی
    • مد و لباس
    • آرایش و زیبایی
  • دانش و مهارت
    • علم و تکنولوژی
    • آموزش و یادگیری
    • دیجیتال مارکتینگ
    • آموزش زبان های خارجه
  • ورزش و تفریح
    • سرگرمی و دانستنی
    • ورزش و تناسب اندام
    • گردشگری و کمپینگ
  • جامعه و زندگی
    • فرهنگ و هنر
    • اقتصاد و حقوق
    • سلامت و پزشکی
  • توسعه فردی
    • مدیریت و کارآفرینی
    • موفقیت و مثبت اندیشی
  • کالا و خدمات
    • معرفی خدمات
    • نقد و بررسی کالا
  • رپورتاژ آگهی
  • تبلیغات بنری
  • خرید بک لینک
  • قوانین و مقررات

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دیجیتال هلدینگ است.